Waarom zo Fat?

  • Geïmpregneerd hout
  • Vet in kleine prijzen
  • Gratis verzending

Retouren/Klachten

Retourzending

Helaas kunt u omwille van logistieke redenen de transportdienst niet zelf uitzoeken. Bovendien hebben wij niet de mogelijkheid om informatie door te geven aan de transportdienst, aangezien deze bij de uitvoering vaak samenwerkt met onderaannemers.

Indien het bij de te retourneren artikelen om artikelen die per bezorgdienst geleverd zijn gaat, zullen wij samen met jouw een afhaaldatum met de transporteur vastleggen en de volledige kosten van de retourzending voor onze rekening nemen.

Wil je echter een kleiner artikel terugsturen, dan vragen wij je vriendelijk om dit zelf via een door jouw uitgezochte pakketdienst naar ons terug te sturen.

Tip: Kies altijd dezelfde pakketdienst die ook voor de levering van je artikel verantwoordelijk was. Dit is meestal de goedkoopste optie.

Voor een snel en soepel verloop raden we je aan om van ons retourformulier gebruik te maken. Dit is echter geen verplichting.

Zodra wij jouw retour ontvangen hebben, sturen wij jou natuurlijk een e-mail met de bevestiging.

Terugbetaling

De terugbetaling is afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode. Heb je het bedrag van de bestelling zelf overgemaakt? Stuur ons dan je bankgegevens, zodat we het bedrag terug kunnen storten. Heb je per PayPal of per creditcard betaald? In dit geval hebben we jouw betaalgegevens al en hebben we geen verdere gegevens nodig om de terugbetaling door te voeren. Let er wel op dat de terugbetaling tot 14 dagen in beslag kan nemen.

Klachten

Er bestaat geen minimale termijn waarop je klachten bij ons kenbaar dient te maken. Op onze houten onderdelen zit een garantie van 10 jaar en op alle andere onderdelen een garantie van 2 jaar. Los daarvan gelden de wettelijke voorschriften. Verdere informatie vind je in de instructies over herroepingsrecht.

Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we onvolkomenheden bij de levering helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en aan de hand van de montagehandleiding te controleren of deze compleet en intact is en eventuele schade op foto's vast te leggen.
Neem dan contact met ons op via ons contactformulier en stuur ons een volledige lijst van de betreffende onderdelen inclusief de foto's. Zorg ervoor dat de lijst compleet is, zo kunnen we een lange wachttijd voorkomen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op met een passende oplossing.

Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we leverschade helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en te controleren of deze compleet en onbeschadigd is. Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij zorgen zo snel mogelijk voor vervangend materiaal.

Ook het omruilen van een artikel loopt via een retourformulier. Vul je e-mail adres en bestelnummer in en volg de instructies op de daaropvolgende pagina’s. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om het verdere proces te bespreken.